Aralık 31, 2005

yeni yıl yazısı :)

al işte,noldu? yine bi yıl daha bitio..

şimdi şööle bi bakıp düşünüyorum tüm yıl naptım die..

son on yılımı uğruna heba ettiğim şeyi bıraktım..bebeklerin ilk aldığı nefes canlarını yakarmış ya,benim de canım yandı..bir an için.sonra bitti..hiç bu kadar iyi hissetmemiştim.kendimi suçladım sonra, geçen zamanım için, sonra da düşündüm ki..ii ki ööle olmuş.büyümek ya da daha doorusu öğrenmek böyle bişimiş.

en yakın dostlarımın üzüldüğünü gördüm,onlarla üzüldüm..ve bazılarının mutlu olduğunu,onlarla sevindim..

sonra baharla birlikte yine kıpır kıpır oldu içim,hep yapmış olduğum gibi yine gönlümü kaptırdım,yanıldım,öğrenmiş oldum.hatamdan ders aldım..

sonra sınıfımı geçtim okul bitti tatil başladı,memican'a yapmış olduğu yardım ve yataklık çalışmalarından ötürü teşekkürü borç bildim.

yaz geldi sonra..bi heyecan aldı beni yine,gönül işi diildi bu sefer,uzak bir yol görünmüştü falımda,fallara inanmamak gerektiğini,hindistana gitmemin olası olmadığını farkettiğimde anladım.

sonra bütün o sıcak,sıkıcı yaz boyunca çalıştım.topuklu ayakkabılar giydim,öyle gezdim..didindim uuraştım..yine de kimselere yaranamadım.arada,temmuz gibi yine aşık oldum sandım,kendimi kandırdım,çocua da yol verdim,hiiiç uuraşamicam dedim..

bir baktım,yaz bitti okul başladı,son sınıf olduğumu idrak ettim..ve okulun ne kadar boş birşey olduğunu..

sonra ufuk döndü..aynı havayı kokladığımız için minnetkar oldum.ipek geldi hasret giderdim..zaman su gibi aktı..
manik oldum,depresif oldum,süslü oldum,pasaklı oldum,anlayışsız oldum..debelendim durdum...

sonra bi gün geldi.. sabah kalktım,günü yaşadım,akşam oldu,gözleri ışıl ışıl parlayan o adamla tanıştım..önce pek önemseyemedim,korktum,canım yanmıştı ya,ondan ürktüm,yine de duramadım..önce sevdim,sonra aşık oldum.nasıl olduğuna inanamadım.sabah kalktım onu düşündüm,gece oldu onu düşündüm.sonra anladım.huzur buldum..o hiç belli etmese de, o da buldu,hissettim..

bugün oldu,içim yine yeni yıl sevinciyle doldu..biraz mahzun,biraz heyecanlı..ama en çok da merak içinde..365 günü de tadını alarak yaşadım..pişman olduğum da oldu,gururlandığımda..kimselere anlatamadığım şeyler de oldu arada..yine de nihayetine geldim bu 365 günün..diğer insanların da hayatlarının çok farklı olmadığını gördüm..

büyüdüm.

öğrendim..

anladım...

iyi seneler....

0 yorum: