Aralık 19, 2005

bu yıl,yeniyıla girerken;

* insanların dıtdırı dıtdırı göbek attığı bir yerde olmak istemiyorum.
* evde de olmak istemiyorum.
* üzgünüm ama ailemle de olmak istemiyorum.
* yeni yıla nasıl girersek öyle geçeceğinden, yılbaşı gecesinde;
sevmediğim insanlarla beraber olmak, fazla sarhoş olmak, hasta olmak, YALNIZ, aşksız, çirkin, depresif, obsesif, ölü, parasız, makyajsız ve de manikürsüz olmak istemiyorum.
* paatiisiz olmak da istemiorum..
* ve bu istemediğim şeylerin işlerine geldiği gibi sevdiğim insanlar için de geçerli olmasını istiyorum..

yeniyıl'da;

* mügü'cüümün mutlu,başarılı ve sağlıklı olmasını,
* anneciimin borçsuz ve sağlıklı olmasını,
* babacıımın mutlu olmasını,
* foster'cıımın mutlu olmasını,
* ipak'ımın sınıfını geçip adam olmasını, aşkısının onu hiiiç üzmemesini,
* ufuk'umun kararlarını uygulayabilecek kadar kararlı, kanatlarının uçmasına izin vericek kadar kuvvetli ve depresyonunun da bi o kadar minimize olmasını,
* paati'imin çabalarının boşa gitmemesini, sınavını kazanıp istanbul'da paşalar gibi bi iş bulup çooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkk mutlu olmasını, çok para kazanmasını, ama beni asla unutmamasını,
* memican'ımın herbişiinin gönlüne göre ama olumlu olmasını ve aşkısının onu hiiiç üzmemesini,
* vuvu'cuumun sorunsuz ve saalıklı olmasını,
* sankan'ın gerçek aşkısını bulmasını,hep mutlu olmasını,çoookk zengin olup birlikte hayvan gibi para harcamamızı (hehehhehhee) ,
* işimizin daha büyük ve karlı olmasını,
* okulumun çabucak bitip beni şişirmemesini,
* çocukluumun yaşamasını,
* tüm ailemin mutlu olmasını,
* hak edenlerin -ilahi adaletle- layığını bulmasını,
* sewenlerin kavuşmasını, hastaların iyileşmesini, kavga edenlerin barışmasını,

istiyorum...tüm kalbimle..


>>meow<<

0 yorum: