Aralık 18, 2005

ufuk'a..

"iki rayı gibiyiz bir tren yolunun,yakın olması neyi değiştirir son istasyonun?? "

diyosun ya sen hep bana,

son istasyonun yakın olması,cümle esvabı orda bırakmak demek değil elbet,yenilerini katamayacak olmamız demek anılara..

mutlu, hatta çok mutlu olduğumuz günleri sadece anıyoruz çok uzun zamandır..bundan öğrendiğimiz hep ne kadar şanssız olduğumuz oldu,artık yeni şeyler öğrenmeliyiz..eskilerle varılmıyo bi yerlere..
bunları bana yazdıran hayatıma az biraz da olsa umut katılmış olması mı bilmiyorum..yine de ben sensiz bi hayat düşünemiyorum.
bu belki büyümek,belki şu sonu gelmeyen kuyuda düşmek..ama benden önce ulaşmanı istemiyorum oraya,benden sonra da..hep yukardan baktık ya o kuyuya belki şimdi dönüp bi de aşağıdan bakmak gerek ışığa.
hem hep birlikte değil miydik her zaman,vazgeçmek bencillik değil miydi sence de?yoksa ben miyim şimdi bencil olan..
tek istediğim,hep umut ettiğim hayatının yoluna girmesi..
bu tek kişilik bir oyun değil dostum,sen bizi de oyuna aldığından beri..


mir.

0 yorum: