Aralık 26, 2006

Bu yıl yeni yıla girerken..

Hıh..

Geçen sene o kadar diledim de ne oldu?
"Be careful what you wish for!" * sözü burdan geliyor galiba,
zira bakınız en basitinden:

* paati'imin çabalarının boşa gitmemesini, sınavını kazanıp istanbul'da paşalar gibi bi iş bulup çooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkk mutlu olmasını, çok para kazanmasını, ama beni asla unutmamasını,

(^-- tıklaneybıl.)


tamam,sınavını kazanamadı ama istanbul'a da gitti,paşalar gibi işini de buldu,mutlu da oldu -ki bu kısmına müthiş seviniyorum- hatta beni de unutmadı..ama belki de bu bana yetmedi.
"Demek ki neymiş,dileklerimizi ne kadar specify edersek edelim bi yerde bişi unutuyormuşuz." dedi az önce iç sesim.

yine bakınız örnek 2:

* hak edenlerin -ilahi adaletle- layığını bulmasını, (<-- tıklaneybıl.)

hak edenler layıklarını buldular..mı? hak edenlerden biri ben değilsem bulmadılar.
iç ses: "Demek ki neymiş,ilahi adalete bırakmayıp hesabını sen kesecekmişsin,sonunda ne getirirse getirsin.İntikam soğuk yenen bir yemek zira."

Neyse..
Geçmiş geçmişte kaldı,
Öğrendiğim bir şey varsa geçen onca yeni yıl arifesinde -yaptıklarının sonuçlarından pişman olmamayı öğrenmek- oldu.
Biraz üzgün,biraz agresif,biraz resesif biraz da depresif olsa da bu da böyle geçecekmiş demek ki.

Şimdi..öğrendiklerime uymak gerekirse;

Bazılarını hiç sevmesem,bazılarından nefret etsem,bazılarını asla affetmeyecek olsam..
Hatta kimisini hiç unutmayacak olsam da..
Herkesin mutlu olmasını diliyorum.

Artık anlamak istiyorum.

Bir de artık şu lanet okulun bitmesini istiyorum.
Bu şehirden defolup kalabalığın arasında kaybolmak istiyorum..

Mügü'nün şu sınavı kazanmasını,annemin mutlu olmasını,hepimizin herşeyden önce sağlıklı olmasını,kimsenin emeğinin boşa çıkmamasını ve yine;

çocukluğumun yaşamasını,sevenlerin kavuşmasını,hastaların iyileşmesini,kavga edenlerin barışmasını istiyorum,
tüm kalbimle...


Bi de bi kedi,bi de bi dövme istiyorum :)
Belki biraz da para :))))




*ne dilediğine dikkat et ;)





Not1
Canlarım..Memi,Upuk,Sunasan,İpak,Demat,Sarı'm,Neuro,Mgş ve elbette Owjus..bu yılın size,sevdiklerinizle birlikte dilediğiniz en güzel şeyleri de beraberinde getirmesini istiyorum.Zira sizi çok sefiorum,sizin de beni sevdiğinizi biliyorum.Mujuş.

Not2
Bu satırların arasında yokluğundan şikayet etmeye tenezzül edecek kimse(ler) için de hiçbir şey dilemiyorum.Egoları onlara yeter zira.



0 yorum: