Aralık 06, 2006

Memijan...


  1. Bazı orospu çocuklarının bu yaz yapmış olduğu şerefsizlikleri sana anlatırken (bknz:5 dk. önce) sinirimin bozulduğu anlarda beni güldürdüğün için,
  2. Kalbimin sesini dinleyip akli dengeler çerçevesinde revize edip hayata geçirmeme yardım ettiğin için,
  3. Benimle makyaj malzemelerini,evini,paranı,en önemlisi ruhunu paylaştığın için,
  4. Ağlayacak omzum olduğun ama yine de gerçek acı olduğunda bunu yüzüme vurmaktan çekinmediğin için,
  5. Düştüğümde bile benim hala harika olduğumu düşündüğün için,
  6. Sevincini olduğu kadar üzüntünü de benimle paylaştığın için,
  7. Miyaaawww dediğin için,
  8. Koltukta uyuya kaldığımda bana yatak hazırladığın için,
  9. Gecenin bir yarısı ben ders çalışırken yatağından kalkıp da bana kahve yaptığın için,
  10. Benimle birlikte alışverişe çıktığın,benimle birlikte içtiğin,doğum günlerimde yanımda olduğun için,
  11. Kelimeleri kifayetsiz bırakıp sadece gözlerle anlaştığımız için,
  12. Evin içinde birlikte Sean Paul dinleyip deli gibi dans ettiğimiz için,
  13. Kendimize ait bir dilimiz, ortak bir lugatımız olduğu için,
  14. Bu satırları okurken "Miyaww,ay pembe yazmış hem de en sevdiğim fontla!" diyeceğin için,
  15. Sensiz dışarı çıkıp eğlenmek bir kenara,sıkılmak bile daha da sıkıcı olduğu için,
  16. Geçmişte o pisliklerin ağzına sıçarken yanımda olduğun,bundan sonra da yanımda olacağın için,
  17. İntikam soğuk yenen bir yemektir desem de-yapamayacağımdan-doğru zamanı beklememe yardım ettiğin için,(ki bunu sensiz yapamazdım)
  18. Pişman olacağımı bilsen de,gelmiş geçmiş her türlü yardım ve yataklık çalışmaların için,
  19. Başka birisi olmayıp da kendin olduğun için,
  20. Yıkadığın çamaşırlar hep bembeyaz olduğu için,
  21. Birlikte yemek yaptığımız için,
  22. De'leri ayrı yazdığın,arada harfleri ezdiğin,süper ingilizce bildiğin için,
  23. Takıntılarıma ses çıkartmadığın benimle birlikte temizlik manyağı olduğun için,
  24. Seni hayal kırıklığına uğrattığımda beni yine de geri çevirmediğin için,
  25. Aslına bakarsan sadece hayatıma girdiğin,hayatımda kaldığın ve var olduğun için,
  26. Kek yaptığın ve beni de haberdar ettiğin için,
  27. Bu yaz birlikte güneşlendiğimiz için,
  28. Bu yazdıklarımın çoğunu sadece sen anlayabileceğin için,
  29. Ve sayamayacağım,sadece her an hissedeceğim bi sürü başka şey için...

Seni sefiyowum.



0 yorum: