Kasım 03, 2006

kısa zamanda..
yeni insanlar tanıdım farklı dünyalardan..

birçoğundan haz etmedim.

bazısını sevdim.


kısa zamanda..
aklıma ve kalbime kazıdıklarımı söküp attım içimden.

ruhum hafifledi,nefes aldım.

yerine yenilerini ektim.

hiç akıllanmadım.

pişman mı?

olmadım.


kısa zamanda..

daha çabuk bittim,
daha çok özledim,

yine öğrendim.

yine sevdim.

iyileştim.

kısa zamanda..
anladım,
ne yaparsam yapayım,
ben olmaktan çıkamadım.


*
hayatıma giren herkese,

teşekkür ederdim.

zamanım olsaydı.



*
relneyemlib ıyamnukod ahur
.temhaz ib ralnısamnukod ed enedeb

1 yorum:

yazık bana 1:15 ÖÖ  

askim, canim, bitanem ben seni "sen" oldugun icin daha cok seviyorum zaten. seni boyle oldugun icin yada ne bileyim kendin oldugun icin, rol yapmadigin icin, baskalarini hos etmek icin turlu entrikalara girmedigin icin sevmeyen zaten siktir olsun gitsin. gölge etmesin.

sen nasilsan oyle kalmaya devam et.