Nisan 06, 2006

Fırtınalı yağmurlar karşısında bile kurak yürekler gördüm:
ben bir ölü kuşun-mesela-kanadına hüzünden fırtınalar çizerken.

yüreğimden düştü,
düşten öte gitmedi sevgili öykülerim.

sevinçlerim yanmayan bir sokak lambasıydı yokluğunda farkedilen ve
hüzünlerim gökkuşağı gibi gözalıcı olsa da, masallara sağır kalmadı gözlerim.
uçan kuşları, ölü düşleri seviyorum.
tanıdığım insanların çoook azını, tanımadıklarımınsa h e p s i n i . .

işte bu inanç sevgidir seni bana getiren.
ve her çalınışı ve dinlenişi bu şarkıların,
bir borcun ödenişidir bu inanca bu sevgiye...

sana şarkılar söylemeye devam ederim sevmeye çıkarsız inanırsan,
sevmeye inan !

yaşamak zor bi oyun..


feridun düzağaç eylül bin900doksan6



*eskilerden kalma bir yazıydı işte..seneler sonra hatırlamış bulundum,daha iyi anladım bu sefer..
yaşamak hakikaten de zor bi oyun.

0 yorum: