Mart 28, 2006

git başımdan artık.

uyumam gerek.
uyuyamıyorum ama.
dün geceden 3 saatlik uyku ve günden de bir yığın stresle
kaldım böyle.
insomnia?
daha neler..
belki depresyon.
yaklaşan sınavlar.
şişiren insanlar.
boğazımda bir düğüm.
yutamıyorum.
çıkaramıyorum.
kaldı öyle.
uyutmuyor.

gözlerimin altında daha önce hiç halka görmemiştim.
bu gece bu şerefe de nail olmuş bulundum.
ne kadar negatif düşünce varsa tekellemiş bulunmaktayım.
ne kadar kararsızlık varsa..
şeytan dürtüyor bi taraftan da.
nereye kadar???
bırak içinde ne varsa, gitsin..
en son uyduğumda o şeytana,çevremde kalan tek şey boşluktu.
artık yine yalnız kalmak istiyorum.
istiyorum da,kendi dahilimde.

yazmak istiyorum.okunsun istemiyorum.
okunsun istiyorum belki de ama yorumlansın istemiyorum.
önemsenmek aciz birşey.
bu ihtiyacı hissetmek daha da..

şu düğümü çıkartabilsem bi.
ya da en azından şu pencereyi açıp bağarabilsem avazım çıktığı kadar.
karanlığa,
amaçsızca.
amaç yük.

düğüm.

çalan şarkıdan sıkıldım.ben durdursam da,beynimde durmuyor ki.
hepinizden sıkıldım.
boğdunuz beni.
hepiniz.
üstüme gelmeyin artık.
ıssız ada istiyorum.
kelimenin tam anlamıyla ıssız.
belki yanıma bir törpü,bi kaç şişe şarap alsam..
bir de ayna,kendimle kalsam.

*kendini kandırmaktan vazgeç.
bunu şeytan dedi.
dinlesem mi?

0 yorum: