Ocak 29, 2006

yine..

gece oldu yine..
gün bitti.dün bitti.
bugün oldu.

elimizde çeşitli hot chocolate'larımız demetle -ikimizin de herhangi bir yorum yapmadığı bi kararlılıkla- sanırsam,sabahı bekliyoruz.bu gece uzun olacak,besbelli.

meow-demet sen kızılderili misin??*
demet-hayır canım verandadayım.**
demet-keşke iki üç sene önce tanışsaydık..gençliimizde yani.diye düşünmekteyim şu an..
meow-niye ki?bişi kaybetmiş sayılıyo muyuz?
demet-ona daha karar vermedim..
(bir yandan çalan parça: elton john,i want love)

*zira demet yanan elektrik sobasının önüne mevzilenmiş ısınıyor,ben ne zaman sobanın önüne kıvrılsam(kediliğimden herhalde) der ki demet:
-kızılderili küçük ateş yakar dibine sokulur,beyaz adam büyük ateş yakar uzaktan seyreder.
**geçen gün demetin stüdyo dairesinde banyo yaptım.iki oda bi banyo,bi de salonla birlikte konukları ağırlayan bir mutfak..baktım demet odalarda yok,ben de banyonun kapısından seslendim:
-demeeeettt..nereye kayboldun???
mutfaktan bi ses:
-verandadayıııımmm...
koptuk mu;?evet :)))
(bir yandan eşlik eden parça:john legend,ordinary people)

sanırım cidden nereye gittiini bilmeyen sıradan insanlarız..this time we take it slow.

canım arkadaşım,bilgisayarın ışıından başka bişi olmayan odamda,sobanın ışığında,zaten güzel olan gözleri daha da bi hüzünle bakıyo.öyle güzel ki..bir yandan da çalan her parçada kafasından binlerce düşünce geçiyor da,hiçbirini belli etmeden,şarkının ritmine göre kafasını sallıyo..

zira annem de falda söyledi kendisine:
-kafanda kırk tane tilki dönüyo,kırkının da kuyruğu birbirine değmiyo...

bir yandan da sanırsam içindeki fırtınayı az olsa da susturmak için çeşitli cinsel içerikli geyikler yapıp,beni gülmekten kırıp geçiriyo.ve closer filminden bir replikte olduu gibi:
-what is it taste like?
sorusuna,
-heaven dan da öte..tadamayanlar için de cennetin krallığı :)
diyor.
bu arada kendisi teninin kokusunu küçükken annesinin kendisini tuzlamasına bağlıyo.bunları da merak edenler için söylediğini ekliyo.ya bu kız beni öldürücek..walla..
(arka plandan duyulan parça: robbie williams,advertising place)

hatta burda yazmayacağım bir dolu şey daha söylüyo..ama üzgünüm..sizin kaybınız.(your loss)
kendisinin bu aralar en sevdiği şarkı: james blunt,goodbye my lover.
hatta şu anda öyle şeyler söylüyo ki,hatun bilinçaltı yaptı.walla da billa da: Y O U R L O S S ! ! !
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


bu gecelik,daha doorusu gecenin ilerleyen saatleri için söyleyemiciim,ama,
yeter.zaten burda olmadan anlayamaz kimse.


meow.



edit:

sayfamın aşklara vesile olacağını kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi.bi ben nasiplenemiorum zaten burdan..
biz yine oturduk olay kişisiyle,bu yazının üstünden 1 yıl geçmiş...bugün 8 mart 2007.
artık millete söylediğimiz yalanlar bi tarafımızda patlicak(bknz:bu gece yaşanan piştiler).ben daha detay vermiorum artık burdan.okuyan falan olur..
ey blogger sen nelere kadirsin..koca zurnacıyı bizim kıza aşık ettin.musibet ana içerden bikbiklio zati..haftada 3 görüşün die..
1...
2..
3.
tıp!


6 yorum:

Adsız 2:46 ÖÖ  

meow hayatımı kararttın :)
bu yası yasma askın benı olduruyo
bundan sonra ne solesem 2 kere dusunecgm,artık bomba yok benden bu kadar,dalgalandım da duruldum canım

Adsız 8:51 ÖS  

kedi benzeri ürün..bnm minik salamura balıgımın hayatını karartmasana:)
yazan: seni erenden daha cok sewen bi dost:)

Adsız 11:47 ÖS  

dikkat kedi var said:

aşkınızı sayfama taşıdınız ya ben daha bişi demiom.sarı dönsün istanbullardan şikayet edicem seni.yemezler,aramıza giremezsin.

p.s.: beni bi şişe tekilayla tavlicaanı sanıosan yanılıosuuunnn.
p.s.2:bu arada lütfen isim vermeyiniz.
p.s.3: çikolata konusunda seni uyarıom.
*bknz: kahvecideki dergide gördüümüz çikolatalı yeme de yanında yat reklamı.
bişi mi demeye çalışıosunuz sayın zurnacı??

Adsız 12:53 ÖS  

peki sayın kedi,
1. neden herkes kedi ws. gibi sewimli isimler alırken ben zurnacı olarak adlandırılıyorum?
2. çikolata kullanarak malum kişiye wermeye çalıştıgım sinsi planı çözmüş olmanısdan dolayı sizi kutluyor, heykeli dikilesi bi kedi oldugunusu belirtmek istiyorum, and the oscar gooooeees to meow!
3. çikolata işinin gerçeği; malum kişinin dişlerinin rahatsızlanmasını sağlayıp, senin onu her gün dişçiye götürmene wesile olmaktı amaç..
4. bu sayfayı kullanarak salamura balıgımı cok ösledigimi belirtmek istiyourm..bi de haftada bi kes diosunus..bi aksam görmedim, nası cnm sıkıldı o olmadan, yok bi de haftada bi kes görüşürsek çüşşş yani:)
5. salamura dön yuwana! :)

Adsız 2:24 ÖS  

dikkat kedi var said:
şimdi sayın zurnacı,cevap hakkı doğdu beni susturamazsınız;
1-halihazırda çapkınlığınızdan ötürü almış olduğunuz uzun kollu deniz canlısı lakabınızı kullansak,burda bile pişti oluruz diye düşündük..mazallah..zaten valide hanımınız yanlış düşüncelere kapılıp,benim validemi bile ziyaret etmişler..
2-bırak oscar'ı emmy'yi golden globe'u hepisini alırım,shh..
3-dişçi değil,diş hekimi,önce bunu belirteyim.potansiyel enişteye saygısızlık olmasın.amma velakin bu düşüncenizle benim aşk hayatımı hareketlendirmek uğruna,kuzucuğumun dişlerinin araya gitmesine gönlüm razı olmaz.ben kendisini şahsi yöntemlerimle tavlayacağım zira.
4-haftada bir fikri kesinlikle benden çıkmadı.bana göre ideal olan haftada 4tür efendim.şikayetlerinizi manevi validenizle paylaşmanızı tavsiye ediyorum.
5-kuzucum dön artık gerçekten,senin burada olmadığın her saniye,bu üflemeli çalgılar üstadımızın beni bikbiklemesi için bir vesile oluyor.

*küçüklerin gözlerinden,büyüklerin ellerinden öpüyor,hocalarıma saygılarımı sunuyorum.

Adsız 5:48 ÖS  

sewgili püsücük!
ille de şu denis canlılarından bahsetmenis şartmıdır, bilakis artık tüm denis canlılarından, denizin kendisinden, hatta abartıp adı deniz olan insanlardan bile kacacak hale gelmis durumdayım..bilakis arkadasınısı tanıdıktan sonra bu gözler hayatta başka bişi görmes..çok kollu bir deniz canlısı olsam bile ancak o kollarla arkadasınızı sımsıkı sararım we bi daha da bırakmam..
ayrıca sayın validen sayın manewi validemi ziyaret ettikten sonra senle bnm izdiwacımıza karar wermistir, lütfen "arkadasımın askısın" gibi bahanelerle bu durumdan kurtulmaya çalışmayın..
bi de gelelim tekilacıgımıza..biraz once 1 şişe baileys we 1 şişe whiskeyden fedakarlık edip bi şişe tequila edindim, saygıyla bagajımda beklemektedir tüketiminis için:)
kuzucugun da döndü bu arada, sen bi git de sehir dısına oh kuzucugun tümüyle bnm olsun, çatla patla:)
finallere de az kaldı!!
son olarak : dişçi dişçi dişçi!!